ثبت نام در  در طرح تجربه صدور رای داوری
راهنمای ثبت نام در دوره داوری

طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف

طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف یکی از پیش نیازهای حضور در طرح کسب تجربه عملی صدور رای داوری است که پس از ثبت نام در آن، اطلاعات دانش پژوه توسط کارشناسان مجموعه بررسی میشود و به تناسب مدرک تحصیلی، سابقه کاری، دوره های گذرانده شده قبلی و سایر موارد، برای ایشان دوره های مورد نیاز داوری حقوقی در سامانه جامع داوری ایران تخصیص داده میشود و پس از گذراندن دوره ها و کسب نمره مورد نیاز و اخذ گواهی هر دوره، برای ایشان گواهی پایانی طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف صادر خواهد شد و مجاز به ثبت نام در مرحله بعد یعنی طرح دوره های متوسطه داوری حل اختلاف خواهند شد و بعد از گذراندن طرح متوسطه نیز درمرحله پایانی، دانش پژوه با حضور در طرح کسب تجربه عملی صدور رای داوری بعنوان یک داور حل اختلاف، بصورت عملی نسبت به رسیدگی و صدور رای داوری اقدام می نمایید.
در طرح پایانی یا همان طرح کسب تجربه عملی صدور رای داوری، ضمن ارجاع پرونده داوری به شما متناسب با موضوع پرونده ارجاع شده یکی از مشاوران متخصص داوری نیزهمراهتان خواهد بود تا درطول رسیدگی و صدور رای داوری علاوه بر اخذ راهنمایی و آموزش های لازم به راحتی بتوانید فرایند استاندارد انجام داوری و صدور رای بصورت عملی و صحیح را طی نمایید.

مدرسین دوره:
دوره های آموزشی طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف توسط اساتید هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور، قضات دادگستری ومدرسین برتر حوزه داوری حقوقی تدریس می شود
 

مدت زمان دوره: 23 ساعت

هزینه ثبت نام نقدی اعضا: ۴,۲۷۵,۰۰۰ تومان ۲,۹۵۵,۰۰۰ تومان

هزینه ثبت نام نقدی آزاد: ۶,۴۷۵,۰۰۰ تومان ۴,۲۷۵,۰۰۰ تومان


توضیحات دوره:
  • در راستای توسعه عدالت آموزشی و درپاسخ به درخواست های عزیزان از سراسر کشور، به یاری خداوند متعال شرایط لازم جهت اجرای این طرح بصورت غیر حضوری فراهم گردید.
  •  اخذ گواهینامه این طرح پایه برای علاقمندان به شرکت در طرح کسب تجربه عملی صدور رای داوری الزامی است و گذراندن دوره های این طرح بعنوان پیش نیاز ضروری جهت شرکت در طرح کسب تجربه عملی صدور رای داوری می باشد.
  • یکی از ویژگی های طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف، امکان معادل سازی امتیازات علمی کسب شده توسط شما درسامانه جامع داوری ایران شامل امتیازات علمی حاصل از بارگزاری گواهینامه دوره های گذرانده شده، سوابق کاری و غیره می باشد.
  • بعد از ثبت نام در طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف، متناسب با آخرین مدرک تحصیلی، سوابق بارگزاری شده، گواهینامه بارگزاری شده از دوره های گذرانده در صفحه شخصی خود، سامانه جامع داوری ایران با استفاده ازتکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی و بصورت خودکار نسبت به معادل سازی لازم اقدام و درنتیجه شما حسب مورد از گذراندن تعدادی از دوره های این طرح پایه معاف خواهید شد و سپس سایر دوره هایی که لازم است توسط شما گذرانده شود و حداکثر 10 دوره آموزشی خواهد بود در منوی کارگاههای من در صفحه شخصی شما ثبت نام و فعال خواهد شد تا بتوانید متناسب با زمان هریک از دوره ها اقدام به گذراندن آنها نمایید.
     


شرایط شرکت در دوره:
  1. بعد از ثبت نام در این طرح می توانید جهت مشاهده تاریخ شروع و توضیحات کامل هر دوره به صفحه شخصی خود - منوی کارگاههای من بخش طرح پایه مراجعه فرمایید.
  2. مهلت گذراندن دورههای غیرحضوری سه ماه می باشد لذا از تاریخ شروع دوره، عزیزان به مدت فقط سه ماه فرصت دارند در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی دوره غیرحضوری را طی نمایند.
  3. در نهایت بعد از گذراندن همه دوره های فعال شده برای شما علاوه بر دریافت گواهی پایانی هردوره، گواهینامه طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف نیزبه شما اعطاء خواهد شد.
  4.  زمان تقریبی صدور گواهی هریک از دوره ها حدود 10 روز بعد از انجام کلیه مراحل فوق الذکراست و بعد از صدور گواهی نیز پیامک آن به شماره همراه شما ارسال که از طریق سامانه - صفحه شخصی منوی گارگاههای من - گواهی دوره قابل مشاهده و دانلود می باشد.


  اشتراک گذاری
دوره های داوری حقوقی
نظرات طرح دوره های پایه داوری حل اختلاف
  میترا آروانه        1401/12/03 01:37:29 ب.ظ     
باسلام و وقت و تشکر از زحمات بخیر زمان برگزاری دوره هادر مدت زمان سه ماهه مدت طولانی است و با نظر کارشناس محترم موافقم که دوره ها یک ماهه باشند
  مهدی تیمار        1401/11/03 01:30:40 ق.ظ     
با سلام ازکلیه همکاران واساتید نهایت تشکر را دارم وامیدوارم با ایدهاو راهکارهای درست با همدیگر ارتباط خوبی داشته باشیم
  ناصر صفی خانی         1401/07/22 09:21:49 ب.ظ     
سلام خوبه. درصورتی که دوره ها طولانی نباشد چون مدت زمان سه ماهه بنظر زمان طولانی هست وبه نظرم دوره ها مدت یک ماهه بهتر هست. سپاسگزارم
  مهدی روحی ریک        1401/07/21 11:02:31 ق.ظ     
با سلام و خداقوت. بسیار عالی
  حسن شمس الدینی        1401/04/30 08:46:22 ب.ظ     
باسلام وخداقوت،ازتمامی دست اندرکاران تشکرویژه دارم انشااللّه درتمام مراحل زندگی موفق ومؤیدباشید
  پاسخ کارشناس مربوطه
سلام
وقت شما بخیر و سپاس از لطف جناب عالی
موفق باشید
 
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...